Впровадження комп’ютерів у навчальний процес
Впровадження
комп’ютерів у навчальний процес не тільки звільняє вчителя від рутинної частини
організації навчального процесу, а й дає змогу створити багатий довідковий та
ілюстративний матеріал, поданий у найрізноманітніших формах – текстовій,
графічній, анімаційній. Використання комп’ютерних програм активізує всі види
діяльності людини: розумову, мовну, фізичну, що прискорює процес засвоєння
матеріалу. Комп’ютерні програми сприяють набуттю практичних навичок,
інтерактивні тестуючі системи аналізують якість знань. Застосування
мультимедійних засобів і технологій дає змогу побудувати таку схему навчання, в
якій доречне поєднання звичайних і комп’ютерних форм організації навчального
процесу, створює нову якість у формуванні системи знань
Програма для створення презентацій Microsoft Power Point є універсальним видом наочності і може бути застосованою у будь-якому класі на уроці будь-якого типу. Та найефективнішим, на мою думку, є підготовка та використання презентацій на таких етапах вивчення математики:
Програма для створення презентацій Microsoft Power Point є універсальним видом наочності і може бути застосованою у будь-якому класі на уроці будь-якого типу. Та найефективнішим, на мою думку, є підготовка та використання презентацій на таких етапах вивчення математики:
- на уроках
вивчення нового матеріалу у вигляді комп’ютерного показу слайдів з
використанням елементів анімації;
- на уроках
узагальнення і систематизації знань з теми - у вигляді навчального
посібника, у якому розглядаються всі поняття,алгоритми, формули, співвідношення
з теми, приведено матеріал з історії розвитку даного поняття, міститься
яскравий ілюстративний матеріал – діаграми, схеми, ілюстрації, матеріали для
контролю та самоконтролю знань;
- на уроках
повторення навчального матеріалу;
- на
індивідуальних заняттях з учнями;
- для
самостійного ознайомлення у позаурочний час;
- на
заняттях майстер-класів та школи молодого вчителя.
Такий
матеріал доцільно використовувати в умовах мультимедійного класу, демонструвати
учням презентацію з оптимальною на конкретному етапі роботи швидкістю, за
потреби повертаючись до деяких слайдів або повторюючи презентацію декілька
разів. Використання цих презентацій на урокам математики дає можливість
ефективно використовувати комп'ютер, привчити учнів до самостійної
дослідницької діяльності під час розв'язування практично-спрямованих завдань.
Коли учитель
і учні розробляють свій проект (створюють презентацію), завдання і діяльність
учнів сплановані так, щоб процес навчання був спрямований на зміни у розумовій
діяльності учня. Важливо формувати не просто мислення, а навички мислення
високого рівня. Доцільно ознайомлювати учнів в позаурочний час з презентацією
на початку вивчення теми. Це дає змогу деяким учням самостійно ознайомитися з
основними поняттями і проявляти творчість та гнучкість мислення.
Систематичне
використання комп’ютерних презентацій на уроках знімає актуальне питання
наочності дидактичного матеріалу з математики. Більше того, постає інше
питання – чи варто витрачати невеликі шкільні ресурси і власні кошти вчителя
для придбання наочності, зокрема традиційних таблиць, плакатів тощо,
дидактичного матеріалу, якщо можна подати їх у вигляді презентації.
Отже,
використання інформаційних технологій на заняттях з математики сприяють
підвищенню пізнавальної активності учнів, швидкому та ефективному засвоєнню
ними навчального матеріалу,залучення до роботи практично кожного учня,
виявлення труднощів та способів їх подолання, формування ключових компетенцій
школяра, підвищення результативності навчального процесу.
Навчити учня
вчитися, шукати потрібну інформацію, опрацьовувати її, керувати власним
процесом навчання, отримувати досвід співпраці – це небагато з того дуже
важливого, що дає використання програми “Intel. Навчання для майбутнього”
в навчальному процесі.
0 коммент.:
Отправить комментарий